فابرگاس: حق داشتم که به منچستر نرفتم
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
سسک فابرگاس بر اين باور است که عملکردش در بارسلونا در اين فصل بر تصميمش براي ماندن در بارسلونا پس از ابراز تمايل منچستريونايتد مهر تأييد مي‌زند. به گزارش فارس، بازيکن 26 ساله توجه ديويد مويس را در تابستان به خود جلب کرد اما آبي‌اناري‌ها به وي اطمينان دادند که در ترکيب تيم به او اهميت مي‌دهند و اجازه نخواهند داد به ليگ برتر بازگردد و فابرگاس تأثير جراردو مارتينو، سرمربي تيم را ستود و مدعي شد که مربي 50 ساله يکي از دلايل اصلي وضعيت فعلي وي در بارسلونا است. وي اظهار داشت: فصل را عالي شروع کرديم. مارتينو اجازه مي‌دهد همان طوري که با توانايي‌هايم متناسب است، بازي کنم و من بسيار راحت و خوشحالم. هربار احساس بهتري دارم. سرمربي فرصت‌هاي بيشتري به من مي‌دهد. روز سوم يا چهارم مرا کنار کشيد و گفت: «از تو مي‌خواهم همان بازيکني باشي که در آرسنال بودي و من حيرت کردم زيرا هميشه احساس بسيار خوبي در آرسنال داشتم و اين بسيار مهم بود. فابرگاس ادامه داد: هرگز در اين تابستان نقشه بازگشت به ليگ برتر را نکشيدم و حتي چيزي نيست که به آنها فکر کرده باشم. هميشه در ذهنم مي‌دانستم که مي‌خواهم با بارسلونا موفق شوم و براي قهرماني در اين تيم همه‌چيز مي‌دهم. رسما هم اعلام کردم که به رفتن فکر نمي‌کنم و مي‌مانم. وي خاطرنشان کرد: وقتي پيشنهاد يونايتد را شنيدم، با مديربرنامه‌هايم تماس گرفتم و او تأييد کرد که آنها رسما پيشنهاد داده‌اند. او گفت: «بله، درست است. مي‌خواهي چه کار کني؟» تا آن زمان چيزي درباره پيشنهاد نمي‌دانستم. اگر باشگاه به شما پيشنهاد بدهد و به مديربرنامه‌هايتان بگوييد مي‌خواهيد برويد، پس مي‌رويد. با بارتومو، نايب رئيس باشگاه صحبت کردم و او گفت: «تو هيچ جا نمي‌روي؛ ما کاملا روي تو حساب باز کرده‌ايم» و سپس با رئيس باشگاه حرف زدم. هافبک بارسلونا اضافه کرد: درست است که منچستر به من پيشنهاد داد اما تنها چيزي که در سر من بود، ماندن در بارسلونا بود. هيچ وقت نگفتم مي‌خواهم بروم.


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)